Arzu Özyiğit: ''Gruptan memnunuz''
2017 Kadınlar Avrupa Şampiyonası kura çekiminin ardından A Milli Kadın Basketbol Takımı Menajeri Arzu Özyiğit açıklamalarda bulundu.
Özyiğit?in açıklamaları şu şekilde:
??Gruptan memnunuz. Bizim için rakiplerin kimler olduğu değil; bizim nasıl hazırlandığımız önemli? Umarım sakatlıksız geçen bir sezonun ardından sporcularımız sağlıklı bir şekilde kampa dahil olurlar ve şampiyonaya kaliteli hazırlanma şansını yakalarız. Avrupa Şampiyonası?nda ülkemiz için iyi sonuçlarla döneceğimize inanıyorum.??
İlgili Haberler
Potanın Perileri'nin ikinci turdaki rakipleri belli oldu
FIBA Kadınlar Dünya sıralamasında Türkiye?nin yeri değişmedi
Potanın Perileri Avustralya'ya yenildi
Potanın Perileri Japonya engelini aştı
Potanın Perileri Arjantin'e kaybetti
Potanın Perileri galibiyetle başladı
A Kadın Milliler Rusya'yı farklı yendi
Yorumlar (0)