Ali Muhammed: ''Ölüm grubu denilen gruptan çıktık''
Avrupa Basketbol Şampiyonası'nda uzatmada İzlanda'yı deviren Milli Takımımızda Ali Muhammed karşılaşmayı değerlendirdi.
Ali Muhammed'in açıklaması şu şekilde;
?Ölüm grubu denilen gruptan çıktık. Takım kimyasını çok iyi oturttuğumuza inanıyorum. Ben kendimi takımın bir parçası gibi hissediyorum ve bu his beni mutlu ediyor. Şimdi sırada Fransa karşılaşması var ve biz gidip o maçı da kazanmaya çalışacağız. Biz galip gelmek adına şansımız olduğunu düşünüyoruz. Rakip ev sahibi de olsa, sert oynayarak ve savunmamıza yüklenerek onları yenebiliriz. Fransa çok atletik bir takım ve çok sayıda tecrübeli oyuncuya sahip, tehlikeli bir ekipler. Biz yine de rakibi düşünmeyi bırakıp kendi yapabileceklerimize inanmalıyız.?
İlgili Haberler
12 Dev Adam Avrupa İkincisi
Muhteşem 12 Dev Adam adını finale yazdırdı
12 Dev Adam yarı finalde...
Ergin Ataman'dan FIBA'ya: Saçmalık...
İsveç'i geçen A Millilerimiz çeyrek finalde
A Millilerimiz Sırbistan'ı devirdi, namağlup grup birincisi oldu
A Millilerimiz dört dörtlük
Yorumlar (0)