AGÜ Spor evine mağlup olarak Euroleague'e veda etti
FIBA Kadınlar Euroleague?de B Grubu?nun 13. ve son maçında AGÜ Spor, konuk ettiği Polonya ekibi Wisla Can-Pack?a 66-68 mağlup oldu.
Karşılaşmanın ilk çeyreği 19-19 eşitlikle geçilirken, devre sonunda Polonya temsilcisi 39-37 öne geçti. Üçüncü çeyrekte sayı bulmakta zorlanan AGÜ Spor karşısında farkı açan Wisla Can-Pack son bölüme girilirken 57-49'luk skor avantajını yakaladı. Son bölümde oyuna yeniden ortak olan AGÜ, bitime 3:22 kala 62-61 öne geçsede kalan sürede konuk ekip 7-0'lık seriyle tekrar üstünlüğü ele aldı ve maçtan 68-66'lık skorla galip ayrıldı.
Bu sonucun ardından AGÜ Spor grubunu 6. sırada tamamlayarak Euroleague'e veda etse de yoluna Kadınlar Eurocup çeyrek finalinden devam edecek.
İlgili Haberler
Kadınlar EuroLeague’de rekorlarla dolu sezon
Kadınlar Euroleague'de Şampiyon Fenerbahçe
Euroleague'de şampiyon Fenerbahçe
FIBA'dan Türk bayrağı ile ilgili açıklama
Fenerbahçe ve ÇBK Mersin Euroleague finalinde
ÇBK Mersin Final-Four'da
ÇBK Mersin son maça bıraktı
Yorumlar (0)