AGÜ Rusya deplasmanında kazanmasını bildi...
FIBA Kadınlar Euroleague B Grubu'nda temsilcimiz Abdullah Gül Üniversitesi, deplasmanda Rusya'nın Nadezhda takımını 53-49 mağlup etti.
Orenburg kentinde oynanan karşılaşmada ilk periyodu 11-9 önde geçen Türk ekibi, devreye de 25-20 üstün girdi. Üçüncü çeyreği de 36-33'lük skorla önde bitiren AGÜ, müsabakayı da 53-49 galip tamamladı.
AGÜ, bu sonuçla grubunda altıncı maçında ikinci galibiyetini elde etti.
Karşılaşmada, AGÜ'den Sanders 15 sayılık
İlgili Haberler
Kadınlar EuroLeague’de rekorlarla dolu sezon
Kadınlar Euroleague'de Şampiyon Fenerbahçe
Euroleague'de şampiyon Fenerbahçe
FIBA'dan Türk bayrağı ile ilgili açıklama
Fenerbahçe ve ÇBK Mersin Euroleague finalinde
ÇBK Mersin Final-Four'da
ÇBK Mersin son maça bıraktı
Yorumlar (0)