Adana Botaş kupaya veda etti
Kadınlar Eurocup çeyrek final rövanş maçında Adana BOTAŞ deplasmanda Fransa'nın ESBVA-LM takımına 61-52 mağlup olarak kupaya veda etti.
Villenneuve kentindeki karşılaşmada ilk periyodu 21-19 Türk ekibi önde geçmesine karşın, ev sahibi takım devreye 34-28 üstün girdi. Üçüncü çeyreği de 47-41 önde bitiren Fransız temsilcisi, maçtan da 61-52 ayrılarak, yarı finale yükseldi.
Adana'da oynanan ilk karşılaşmayı da ESBVA-LM takımı 76-63 kazanmıştı.
Müsabakada, ev sahibi ekipten Wauters 23 sayı üreterek, maçın en skorer ismi oldu. Adana BOTAŞ'ta ise Ervin 15 sayıyla takımının en skorer ismi olarak dikkati çekti.
İlgili Haberler
ÇBK Mersin Kadınlar Eurocup şampiyonu...
Galatasaray ilk raundu farklı kaybetti
Galatasaray yarı finalin ilk maçını farklı aldı
Galatasaray Çağdaş Factoring yarı finalde
Kadınlar Eurocup'ta 2.hafta tamamlandı
Kadınlar EuroCup?ta gruplar belirlendi
FIBA Kadınlar EuroCup'ta Play-Off Son 16 Turu eşleşmeleri belli oldu
Yorumlar (0)