A Milliler'de iki oyuncu aday kadrodan çıkarıldı
FIBA 2014 Dünya Kupası'na hazırlanan Türkiye A Milli Erkek Basketbol Takımı'nda iki oyuncu aday kadrodan çıkarıldı.
Evren Büker ve Samet Geyik 2014 FIBA Dünya Kupası hazırlıklarına devam eden A Milli Erkek Takım Aday Kadrosu'ndan çıkartıldı. Bu karar sonrası Başantrenör Ergin Ataman yönetiminde hazırlıklarına devam eden Ay Yıldızlılar özel bir turnuvaya katılmak için hareket edeceği İspanya'ya 16 kişilik kadro ile gidecek. A Milli Takım Aday Kadrosu bu özel turnuva kapsamında İspanya ve Kanada ile karşılaşacak.
İlgili Haberler
Ataman: Hedefimiz iki maçı da kazanarak grubu 6’da 6 ile tamamlamak
A Erkek Milliler Rusya'yı yendi
A Erkek Milliler çalışmalara başladı
A Erkek Milli Takımı aday kadrosu açıklandı
A Erkek Milli Takımın İsviçre maçı kapalı gişe
Sırbistan'ı eli boş yollayan Millilerimiz 2. turu garantiledi
A Milliler, Sırbistan'a şans tanımadı
Yorumlar (0)