A Milliler Sırbistan'a kaybetti
FIBA 2023 Dünya Kupası Elemeleri ikinci tur I Grubu?nda A Erkek Milli Takımımız, deplasmanda Sırbistan?a son topu başarılı kullanamayarak 77-76 kaybetti.
A Milli Takımımız mücadeleye Kenan Sipahi, Scottie Wilbekin, Onuralp Bitim, Ercan Osmani ve Sadık Emir Kabaca beşiyle başladı. Karşılaşmanın ilk yarısını millilerimiz 37-34 geride tamamladı. Oyunu istediğimiz tempoda son ana kadar götürürken Wilbekin ile son topu kullanamadık ve karşılaşmadan 77-76'lık skorla mağlup ayrıldı.
A Erkek Milli Takımımızda Scottie Wilbekin 22, Onuralp Bitim 18 ve Kenan Sipahi 11 sayıyla mücadeleyi noktaladı. Sırbistan?da ise Marko Guduric 18 sayı kaydetti.
İlgili Haberler
A Erkek Milliler Rusya'yı yendi
A Erkek Milliler çalışmalara başladı
A Erkek Milli Takımı aday kadrosu açıklandı
A Erkek Milli Takımın İsviçre maçı kapalı gişe
Sırbistan'ı eli boş yollayan Millilerimiz 2. turu garantiledi
A Milliler, Sırbistan'a şans tanımadı
Ataman: Tarık zaten bunun için bu kadroda
Yorumlar (0)