A Milliler İtalya'ya kaybetti
EuroBasket 2025 Elemeleri'nde A Milli Erkek Basketbol Takımı konuk ettiği İtalya'ya 80-67 mağlup oldu.
Basketbol Gelişim Merkezi'ndeki oynanan müsabakanın ilk devresi 48-31 konuk ekibin üstünlüğü ile tamamlanırken, oyunundan ödün vermeyen İtalya, sahadan 80-67 galip ayrıldı. Ergin Ataman yönetimindeki A Milli Takım bu sonuçla gruptaki ikinci yenilgisini aldı. A Milli Takım'da Cedi Osman 16, Onuaralp Bitim ve Şehmus Hazer 13 sayı kaydetti. İtalya'da ise Giordano Bortolani 16, Matteo Spagnolo 14, Alessandro Pajola ve Gabriele Procida 12 sayıyla oynadı.
İlgili Haberler
A Erkek Milliler Rusya'yı yendi
A Erkek Milliler çalışmalara başladı
A Erkek Milli Takımı aday kadrosu açıklandı
A Erkek Milli Takımın İsviçre maçı kapalı gişe
Sırbistan'ı eli boş yollayan Millilerimiz 2. turu garantiledi
A Milliler, Sırbistan'a şans tanımadı
Ataman: Tarık zaten bunun için bu kadroda
Yorumlar (0)