A Milliler çalışmalarını sürdürüyor
A Milli Erkek Takımımız, 22 Şubat Cuma akşamı saat 19.00?da Ankara?da Slovenya ve 25 Şubat Pazartesi akşamı TSİ 21.30?da deplasmanda İspanya ile oynayacağı karşılaşmaların hazırlıklarına devam etti.
12 Dev Adam, kampın ikinci gününde Ankara Spor Salonu?nda sabah ve akşam olmak üzere iki antrenman yaptı. Her biri bir buçuk saat süren antrenmanlara ısınma hareketleriyle başlayan Ay-yıldızlı ekibimiz, daha sonra Slovenya karşılaşmasının hücum ve savunma düzenleri üzerine çalıştı. Milliler, antrenmanların son bölümünde ise şut çalışması yaptı.
İlgili Haberler
A Erkek Milliler Rusya'yı yendi
A Erkek Milliler çalışmalara başladı
A Erkek Milli Takımı aday kadrosu açıklandı
A Erkek Milli Takımın İsviçre maçı kapalı gişe
Sırbistan'ı eli boş yollayan Millilerimiz 2. turu garantiledi
A Milliler, Sırbistan'a şans tanımadı
Ataman: Tarık zaten bunun için bu kadroda
Yorumlar (0)