A Milli Takım Çeşme'de çalışmalara başladı
2015 Avrupa Basketbol Şampiyonası'nda mücadele edecek A Milli Takımımız, Çeşme?de kampa girerek hazırlıklarına başladı.
Ay Yıldızlılarımız Başantrenör Ergin Ataman yönetiminde Çeşme Spor Salonu’nda ilk antrenmanını gerçekleştirdi. Millilerimiz, yaklaşık 1.5 saat süren çalışmada ısınma hareketlerinin ardından fundemuntal ve kuvvet ağırlıklı bir çalışma yaptı.
Basın mensuplarının ve basketbolseverlerin yoğun ilgi gösterdiği antrenman sonrasında millilerimiz, hatıra fotoğrafı çektirmeyi ihmal etmedi.
A Milli Takımımız, 21 Temmuz Salı günü saat 10:00’da yapacağı antrenmanla hazırlıklarına devam edecek.
İlgili Haberler
A Erkek Milliler Rusya'yı yendi
A Erkek Milliler çalışmalara başladı
A Erkek Milli Takımı aday kadrosu açıklandı
A Erkek Milli Takımın İsviçre maçı kapalı gişe
Sırbistan'ı eli boş yollayan Millilerimiz 2. turu garantiledi
A Milliler, Sırbistan'a şans tanımadı
Ataman: Tarık zaten bunun için bu kadroda
Yorumlar (0)