A Milli Kadın Takımımız ilk antrenmanını yaptı
A Milli Kadın Basketbol Takımı, 2016 FIBA Olimpiyat Elemeleri hazırlıkları kapsamında ilk antrenmanını yaptı.
Antrenör Aziz Akkaya yönetiminde toplanan milliler, şampiyona öncesindeki ilk antrenmanını Abdi İpekçi Spor Salonu'nda gerçekleştirdi. Şut, pas ve top sürme üzerine çalışan oyuncuların antrenman süresince son derece neşeli oldukları gözlendi. Antrenmanda A Milli Kadın Takımı Genel Menajeri Arzu Özyiğit de yer aldı.
İlgili Haberler
Potanın Perileri'nin ikinci turdaki rakipleri belli oldu
FIBA Kadınlar Dünya sıralamasında Türkiye?nin yeri değişmedi
Potanın Perileri Avustralya'ya yenildi
Potanın Perileri Japonya engelini aştı
Potanın Perileri Arjantin'e kaybetti
Potanın Perileri galibiyetle başladı
A Kadın Milliler Rusya'yı farklı yendi
Yorumlar (0)