68 Aksaray Belediyespor'dan 2 transfer daha
68 Aksaray Belediyespor, geçen sezon Antalya Büyükşehir Belediyespor'da forma giyen Gökhan Sevindim ve Banvit alt yapısından yetişen Selçuklu Belediyespor Gelişim'de forma giyen 2.06'lık pivot Mustafa Yılmaz ile anlaşma sağladı.
68 Aksaray Belediyespor Başkanı Murat Koç "eksik olan bir kaç mevkiye daha transferlerimizi yaparak sezona en iyi şekilde başlamak istiyoruz" dedi.
İlgili Haberler
EBBL'de şampiyon Tekirdağ Namık Kemal
EBBL'de Final Grubu heyecanı başlıyor
EBBL'de Play-Off çeyrek final ikinci maçları oynandı
EBBL'de Şampiyon Iğdır Basketbol
EBBL Final Grubu Uşak?ta
EBBL Eren Kılınç Sezonu'nda Play-off Eleme Turu Eşleşmeleri belli oldu
EBBL'ye katılım süreci başladı
Yorumlar (0)