12 Dev Adam, Fransa'ya yenildi ve veda etti
FIBA 2022 Avrupa Şampiyonası?nda A Erkek Milli Takımımız, son 16 turunda Fransa?ya uzatmada 87-86'lık skorla mağlup oldu ve şampiyonaya veda etti.
Ay-yıldızlılarımız müsabakaya Buğrahan Tuncer, Furkan Korkmaz, Cedi Osman, Alperen Şengün ve Sertaç Şanlı beşiyle başladı. Karşılaşmanın ilk yarısını millilerimiz 43-35 geride kapatırken, normal süre ise 77-77 eşitlikle tamamlandı. A Erkek Milli Takımımızda Buğrahan Tuncer 22, Furkan Korkmaz 18, Sertaç Şanlı 12 ve Cedi Osman 11 sayıyla mücadeleyi noktaladı. Fransa?da ise Rudy Gobert 20 sayıyla oynadı.
İlgili Haberler
12 Dev Adam Avrupa İkincisi
Muhteşem 12 Dev Adam adını finale yazdırdı
12 Dev Adam yarı finalde...
Ergin Ataman'dan FIBA'ya: Saçmalık...
İsveç'i geçen A Millilerimiz çeyrek finalde
A Millilerimiz Sırbistan'ı devirdi, namağlup grup birincisi oldu
A Millilerimiz dört dörtlük
Yorumlar (0)