10.Uluslararası Antrenör Gelişim Semineri sona erdi
Kuşadası?nda düzenlenen 10.Uluslararası Antrenör Gelişim Semineri, üçüncü gün eğitimlerinin ardından tamamlandı.
Seminerin kapanış konuşmasını yapan Türkiye Basketbol Federasyonu Asbaşkanı Efe Aydan, ?Bu hafta sonu yapılan seminer çok verimli geçti. Katkılarından dolayı tüm antrenörlere ve eğitimcilere, sizlere bilgi ve birikimlerini aktardığı için çok teşekkür ederim. Değerli ve çok verimli bir seminerin geçtiğini düşünüyorum. Benzerlerinin de yapıldığı; hatta en kaliteli seminere şahit olduğunuzu düşünüyorum. Özellikle Dusko Savanovic?in eğitimini çok beğendim. Katılımcıların ufkunu açacağını düşünüyorum. Çünkü bir çok antrenörümüz, ellerinde taktik tahtasıyla bir çok set çiziyor. Fakat Savanovic?in verdiği bilgiler, sizin sporcularınızı nasıl eğiteceği yönünde önemli ayrıntılar. Altyapıdaki antrenörler, teknik dışında bu eğitimleri de oyunculara uygulatmalı. Tüm katılımcılara çok teşekkür ederim? dedi.
İlgili Haberler
3x3 Kadın ve Erkek Milli Takımları veda etti
2. Kademe Antrenör Kursu İstanbul’da gerçekleştirildi
3x3 U23 Erkek Milli Takımı beşinci, Kadın Milli Takımı 4. bitirdi
Pekin, FIBA Kıtalararası Kupa’ya 2028’e kadar ev sahipliği yapacak
FIBA, Olimpik Dünya Kütüphanesi Ağı’na katılan ilk Uluslararası Federa...
Serhat Güneş'i kaybettik
Alperen Şengün: Daha fazla genci NBA'de görebilmek en büyük hayallerim...
Yorumlar (0)